דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה לעידן החדש - תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית 

מאת    [ 30/03/2011 ]

מילים במאמר: 1053   [ נצפה 2407 פעמים ]

הכנה לעידן החדש

 

שלום לכם חברים ושותפים אהובים,

אנו מן הממדים הגבוהים, שוב ושוב מעבירים לכם מידע ותדר של עידן חדש. מידע שנועד לסיים את שרשרת התיקונים, השיעורים והחוויות של העידן המסתיים, בכדי לפתוח בצורה הקלה והנעימה, הבהירה והמוארת ביותר את העידן  הבא על הבריאה לטובה.

זמן רב שמגיעים אליכם מידעים מכל מיני שליחים, דרך שלל של צינורות אדם. לכל אדם מגיע המידע הנכון לו, בזמן המתאים דרך השליח, הצינור המדויק לו. השליחות הינה מכל מישורי ורובדי הבריאה כולה. לכל נשמה, בהתאם לדרגת התפתחותה לאורך הגלגולים בכלל ובפרט בגלגול הנוכחי. וזאת, בכדי ליצור שיווי תדר בין המעביר לבין השומע. כך, נוצרת אדוות התפתחות כוללת.

רובכם, אהובים יקרים, בוודאי שמעתם על כניסתו של עידן חדש. אך לא כולם מבינים את המשמעות הנוגעת לחיי היומיום שלכם. לא הכל מבינים, את ההשפעה האדירה של כניסת תדרים אלו לתוך הבריאה ולממד בו אתם מצויים בו. ומכאן, אנו ננסה לתאר במתי מעט את התהליכים הנוגעים אליכם, למען תגיעו מוכנים ככל האפשר לשעת שיווי התדר.

למעשה, בכניסת עידן חדש לתוך הבריאה ולממד שלכם (מישור 12 ממד 10), ייווצר מצב של שיווי תדרים בין כל רובדי ומישורי הבריאה. בהשפעת שיווי זה, כל רובד יעביר – ישתף ויחלק, מהמיידעים אשר נצברו בתוכו לאורך העידן עם יתר הממדים. מיידעים אלה, מכילים שיעורים, תהליכים, מסקנות וכן הלאה, הנוגעים לכל ארבעת היסודות בבריאה – אש, מים, אוויר, ואדמה. וכך יוצא, שכל רובד מקבל ומחלק מידעים (הכוללים תדרים) אלה.

זהו חלק מהתהליך של חזרה לאחדות עם אור גדול. עם הבורא. עם האחד.

לשם שיווי התדר, עליכם להכין את גופיכם. והכוונה כאן, היא לגוף הפיסי, לגוף הרגשי, לגוף המנטאלי ולגוף האנרגטי אשר לכם.

הדרך היא תהליכית; מדובר בהדרגה ולא בשינוי מעכשיו לעכשיו. הכלים, הם בראש ובראשונה – מודעות. מודעות לעצמכם. מודעות למה שמתרחש בבריאה. שכן, האנושות עוברת שלב אבולוציוני חדש.

חלק חשוב בהכנה זו, הינו תהליך התמרה, הנעשה ע"י עידון הרטט האנרגטי שלכם. וזאת בכדי ליצור את אותו שיווי תדרים רצוי.

עידון ברמה הגופנית, נוגע לחזרה לטבע של הגוף הפיסי שלכם. הבינו, כי במהלך העידן, התרחקתם מחוויית הגוף האותנטית שלכם. התמכרתם למאכלים אשר לא זו בלבד שאינם מועילים לכם, אלא שלעתים אף מזיקים לכם.

יש לחזור למצב של איזון גוף נפש. לתת את הדעת על החיבור וההיזון החוזר הקיים בין שני רבדים אלה, המהווים כשני חצאים של השלם, שהוא אתם.

מודעות לגוף הפיסי. חוויית הגוף שלכם ואף לחגוג אותו. לשמוח בו. לקבלו באהבה. מכאן, יחל תהליך של עידון הרטט האנרגטי של גופכם.

למותר להמליץ לכם, על שיטות של איזון גוף נפש כמו יוגה, טאי צ'י, צ'י קונג וכן הלאה. הללו משפרים את איכות הנשימה וזאת מחברת לרמת הנשמה. מסייעים באיזון כולל עוד ועוד.

עידון הרמה הרגשית, נוגע ללגיטימציה רגשית. הכלה רגשית; אשר בשלב הראשון נוגע כל אחד לעצמו ומכאן, מאיש/ה לרעהו/ותה. זאת ועוד, לגבי תהליכי סליחה אישיים ובין אישיים. בכך, אתם תתחילו ליצור התמרה והתעלות רגשיים, אשר יובילו לעידון הנכסף. לשליטה מרבית בתגובותיכם למשחק החיים אותו הינכם חווים.

ברוב רובו של העידן המסתיים, הונחיתם על ידי רגשותיכם, בהשפעתו של יסוד המים, אשר היה יסוד חשוב בעידן המסתיים. אלא, שרגשות אלה אופיינו פעמים רבות ברמה רגשית נמוכה, של כאב, אכזבה, קנאה, תחרות, חוסר אמון, ספקות וכיוצ"ב. בסופו של עידן, יש להתעלות מעל לרמה זו, לרמה של רגש גבוה. רגש גבוה, מתייחס לרמת האחדות השוררת בבריאה. ומתוך אותה אחדות, קיימת התעלות רגשית. קיימת אהבה הממגרת את הפחד. האהבה מסלקת את כל הרגשות הנמוכים והשליליים אשר חוויתם.

עידון ברמה המנטאלית, קשור קשר הדוק עם רמת המודעות אשר לכם. מודעות למניעים שלכם. מודעות לתדר המחשבתי האישי של כל אחד מכם. מודעות לתפיסות שלכם באשר לעצמכם, באשר לטבע העולם, לאנשים וכן הלאה. אך ישנה רמה גבוה יותר של מודעות. והיא המודעות לטבע האלוהי הקיים בכל אחד ובכל אחת מכם. מודעות להיותכם חלק מאור אלוהי החי וקיים בבני אדם. מודעות להיותכם מחוברים כל אחד וכולכם כאיש אחד לאלוהות, לשכינה, לאחד. ובנוסף, מודעות לרמת הבריאה. מאחר והיותכם חלק חשוב בבריאה, עליכם להבין חיבור זה. להבין את מקורותיו ואת ההשפעות אשר לחיבור זה וליחסי הגומלין הקיימים ביניכם לבין הבריאה. בזאת, תקלו על עצמכם יותר מכפי שניתן לתאר לכם זאת במילים, שכן, תראו את התמונה הגדולה ולא דרך צמצמם המצר ראייתכם ותודעתכם.

העידונים הללו, ייצרו עידון ברמה האנרגטית. רמת ההילות והצ'קרות אשר לכם. הרמה של המרכזים האנרגטיים הקיימים בתוככם וסביבכם. אלא שלא בכך זה נגמר, אלא רק מתחיל. שכן, ככל שתעשו יותר ותהיו מודעים יותר, כן תוכלו להכיר לעומק את אותם מרכזים, ומתוך ההיכרות תוכלו להשפיע על עצמכם ועל הסביבה, ברמה האנרגטית יותר ויותר. תוכלו לאזן, למלא ולרפא את המרכזים. תוכלו לעדן את הרטט מתוך הבנה של כל מרכז אנרגטי באשר הוא.

 

אהובים יקרים, הנכם שותפים לחגיגה קוסמית המתרחשת עם כניסתו של עידן חדש. הנכם שותפים לכל תהליך ומהלך בבריאה. אנו מזמינים אתכם להיות שותפים מתוך ידיעה (להבדיל מאי ידיעה).

אנו מזמינים אתכם לקחת את האחריות על עצמכם ועל השינויים המתרחשים בעולמכם ובבריאה כולה. 

 

שולחים את אהבתנו כי רבה היא. שולחים את מלוא הערכתנו לכולכם.

 

בברכת אהבה אינסופית,

האינטליגנציה הקוסמית

 

 

 

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת
בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים
מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית.
מעבירה קורסים בנושאי נומרולוגיה ומידע של העידן החדש.

ברכת אהבה ושלום,

שלומית זקן
050-2184877
www.holizem.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב